Klantenservice
DaviLot | E-Kruiwagen wil graag tevreden klanten. Dit doen wij door klanten te helpen zoals wij zelf ook graag geholpen zouden worden. Toch blijft het belangrijk regels te hebben waar u als als klant altijd aan kan refereren.
DaviLot | E-Kruiwagen wil graag tevreden klanten. Dit doen wij door klanten te helpen zoals wij zelf ook graag geholpen zouden worden. Toch blijft het belangrijk regels te hebben waar u als als klant altijd aan kan refereren.
Voor alle aankopen geldt een garantie van 1 jaar tenzij anders vermeld. Verbruiksartikelen zoals, accu's, banden en binnenbanden zijn van garantie uitgesloten.
Indien uw product binnen de gestelde garantietermijn niet meer functioneert zoals conform de specificaties zou moeten dan kunt u aanspraak maken op garantie. Afhankelijk van de claim zal DaviLot | E-Kruiwagen in overleg met u zich inzetten voor een snel herstel. Om de claim te kunnen uitvoeren hebben wij het factuurnummer, behorende bij de aankoop van het product, nodig. In sommige gevallen zullen wij ook vragen om het serienummer van het product om precies te kunnen vaststellen wanneer het is geleverd.
Let op: garantieclaims kunnen alleen in behandeling worden genomen als het product is gebruikt zoals beschreven in de handleiding. De garantie is alleen geldig voor de eerste gebruiker/eigenaar en vervalt bij doorverkoop.
Mocht uw DaviLot | E-Kruiwagen product defect raken en niet meer onder garantie vallen dan kunnen wij deze voor u repareren. Veel onderdelen hebben wij op voorraad. Indien wij een onderdeel niet op voorraad hebben dan zijn deze meestal snel vanuit de producent leverbaar.
De klantenservice is te bereiken op het volgende telefoonnummer: +31 575 513 503 of per e-mail: verkoop@ekruiwagen.nl
Openingstijden:
Een klacht kunt u telefonisch, schriftelijk of per e-mail aan ons mededelen. Wij berichten u binnen 5 werkdagen over de ontvangst van de klacht en nemen deze in behandeling. De behandeling van uw klacht zal binnen 14 dagen plaatsvinden.
Bij een geschil is er een mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan Geschillencommissie Webshop van de SGC, www.sgc.nl.
De consument kan klachten via het klachtenformulier op de contactpagina kenbaar maken aan de Stichting Webshop Keurmerk. Klachten worden direct in behandeling genomen.